معرفی و نقد فیلم چارلی چابک fast charlie 2023 : اکشن و انتقام جویانه!
نوشته شده توسط : زهرا میری
فیلم چارلی چابک یا سریع Fast Charlie یک فیلم اکشن و انتقام‌جویانه به کارگردانی فیلیپ نویس است.
چارلی چابک
این فیلم براساس نویسندگی ریچارد ونک و بر اساس رمان میمون‌های تفنگ اثر ویکتور گیشلر در سال ۲۰۰۱ ساخته شده است.
بازیگران فیلم:
پیرس برازنان (چارلی سویفت) جیمز کان (استن مولن) مورنا باکارین (مارسی کرامر) گبنگا آکیناگبه (گدا مرکادو) کریستوفر متیو کوک (لوید «فریک» مرکوری) توبی هاس (بنی) دیوید چتام (میلت) برنان کیل کوک (بلید) فردریک لهنه (سال) شارون گلس (ماویس) سوزان گالاگر (سلین) لیندسی جی اسمیت (ژیزل)
مورنا باکارین
داستان فیلم: برای بیست سال، چارلی سوئیفت (با بازی برازنان) یک تعمیرکار و قاتل یک رئیس اوباش به نام استن بوده‌است. پس از اینکه یک رئیس رقیب به استن و خدمه اش ضربه وارد می‌کند، چارلی تنها بازمانده است. چارلی تصمیم می‌گیرد انتقام دوستش را بگیرد و با ماری، (با بازی باکارین) همسر سابق یک اوباش که او کشته است، همکاری می‌کند.
نقد فیلم1:
کارگردان، نویس تضمین می‌کند که فیلم چابک و بی‌رحمانه پیش می‌رود، بنابراین حالت معمول فیلم از این نظر سرگرم‌کننده است. چیز زیادی برای شرورها وجود ندارد، به جز مردی که فقط به عنوان "فریک" شناخته می شود (کریستوفر متیو کوک)، که به چارلی اجازه می دهد تا زندگی خود را از طریق یک هتل اداره کند.
با این حال، رابطه بین چارلی و مارسی به طرز عجیبی صمیمانه و عجیب و غریب است. باکارین این نقش را به اندازه‌ای سخت و عجیب بازی می‌کند که ما را به این فکر می‌کند که او به سمت چارلی کشیده می‌شود و او می‌خواهد همه آن را برای کسی مثل او رها کند.
چارلی چابک هنوز آنقدر گرفتار جنبه‌های انتقام‌جویی و رمزآلود داستانش است که واقعاً اجازه نمی‌دهد این پیوند با عمق زیادی گسترش یابد. به گزارش نواندیش، این واقعیت که برازنان و باکارین باعث می‌شوند ما این شخصیت‌های عجیب و غریب و رابطه به همان اندازه عجیبشان را باور کنیم، باعث می‌شود که مطالب کمتر از آنچه که می‌توانست معمولی به نظر برسد.
نقد فیلم2:
شما هرگز از شخصیت‌های فیلم چارلی چابک خسته نمی‌شوید، زیرا آنها واقعاً جالب هستند، به خصوص برازنان در نقش چارلی و همچنین دیوید چتام در نقش میلت، که در نهایت یک دارایی بزرگ برای چارلی است. برازنان در تمام صحنه‌های فیلم جذاب بازی می کند، و مورنا باکارین همچنان به شما یادآوری می‌کند که چرا طرفداران پس از این همه سال هنوز خواهان دنباله Firefly هستند. به طور کلی، این فیلم سرگرم کننده است و ارزش دیدن دارد.
نقدفیلم3:
«چارلی سریع یا چابک» یک فیلم اکشن-جنایی-هیجان‌انگیز معمولی است. با اینحال، برازنان کاریزماتیک و جذابیت فریبنده باکارین، کاری مورد پسند را تحویل می دهد. برازنان همچنان نشان می‌دهد که می‌تواند هر نوع نقشی را بازی کند. این چیزی است که او را به یک ستاره تبدیل کرده است. همچنین جیمز کان فقید در نقش کوچکی به عنوان مربی چارلی ظاهر می شود - اگرچه او بیشتر اوقات روی ویلچر گیر کرده است، اما هنوز حضور پررنگی در صفحه نمایش دارد. این آخرین اجرای مناسب برای یک بازیگر خوب است.




:: برچسب‌ها: چارلی چابک ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: